„Facebook” reklama yra viena iš populiariausių skaitmeninės rinkodaros priemonių. Ji suteikia galimybę pasiekti didelę ir labai tiksliai apibrėžtą auditoriją. Tai padeda kurti prekės ženklo atpažįstamumą, didinti sąveiką su jūsų įmonės „Facebook” kanalais ar pardavimus. Tam nereikia didelių lėšų, tačiau jei planuojate išleisti daugiau, verta pasitelkti patyrusių specialistų pagalbą.
Kodėl verta investuoti į reklamą „Facebook”?
Reklama „Facebook”, kaip ir bet kuri kita reklama, leidžia padidinti produktų ir paslaugų pardavimus. Ji sustiprina kitų skaitmeninės rinkodaros priemonių, pvz., jūsų svetainės ar naujienlaiškių, sinergiją. Tai taip pat gali padidinti prekės ženklo atpažįstamumą ir sukurti ilgalaikius santykius su klientais. Ji gali padėti įdarbinti tinkamus darbuotojus arba pritraukti verslo kontaktus.
„Facebook” galima naudoti šiuos skelbimų formatus:
- vaizdas – grafiniai skelbimai;
- filmas – vaizdo įrašo formos reklama;
- karuselė – skelbimas, kuriame yra du ar daugiau vaizdų arba vaizdo įrašų, o
žiūrovai, slinkdami per karuselę, žiūri paeiliui einančius elementus;
- momentinė medžiaga – viso ekrano aplinka, atveriama bakstelėjus skelbimą
mobiliajame įrenginyje;
- rinkinys – jame yra fono vaizdas arba vaizdo įrašas ir keturių produktų vaizdai;
spustelėjus tokį skelbimą, naudotojas perkeliamas į momentinę medžiagą.
Kokia yra reklamos „Facebook” nauda? – sužinokite privalumus
- didžiulė bendruomenė;
Šūkis „tavęs nėra „Facebooke”, vadinasi, tavęs nėra niekur” atsirado neatsitiktinai. Ši socialinė medija turi milijardus naudotojų . Paskyros turėjimas paprastai reiškia įvairią veiklą – pagrindinės sąveiką skatinančios funkcijos yra peržiūrėti, ką daro kiti, sekti veiklą ir komentuoti. Taigi reklama galima pasiekti gana didelę auditoriją.
- palyginti pigi reklamos forma;
Apskritai, žinoma, reklama internete nėra pigus reikalas, tačiau vertinant visus galimus būdus, „Facebook” yra geriausias, palyginti su galimybėmis kainos atžvilgiu.
- galima pasiekti greitų ir gerų rezultatų;
Kitas reklamos privalumas yra tas, kad jos poveikis pasireiškia iš karto. Šiuo atveju, kai reklama užsakoma, ji praktiškai iš karto pasirodo gavėjams. Todėl galite greitai ir veiksmingai įsigyti klientų.
- daugybė tikslinės grupės apibrėžimo galimybių.
Kalbant apie auditoriją, svarbu pabrėžti, kad tikslinę grupę čia galima tiksliai apibrėžti. Todėl savo skelbimą nukreipiame į potencialiai susidomėjusius naudotojus.