Jūsų verslas negali klestėti (ir jūs taip pat negalite), jei neturite klientų ar klientų. Tačiau kodėl rinkodara yra svarbi norint sukurti klestintį verslą? Tai paprasta – efektyvi rinkodara sujungia jus su potencialiais pirkėjais.
Kodėl rinkodara svarbi?
Yra trys pagrindinės priežastys, kodėl rinkodara yra svarbi: ryšių užmezgimas, pasitikėjimo kūrimas ir pamatų ateičiai klojimas.
Susisiekite su potencialiais klientais
Pirmasis žingsnis kuriant rinkodaros strategiją yra atlikti rinkos tyrimą, kuris padeda suprasti didžiausius potencialaus kliento skausmo taškus. Kuo geriau suprasite savo tikslinę rinką, tuo daugiau galėsite naudotis žinutėmis, atitinkančiomis jų problemas, ir parodyti savo produktus kaip galimus sprendimus. Jūsų auditorija turi žinoti, kad jūs egzistuojate, todėl kai kurios jūsų rinkodaros taktikos yra skirtos supažindinti jus su naujais klientais. Nesvarbu, ar tai būtų nuoseklūs įrašai socialinės žiniasklaidos platformose, jūsų tinklaraštis, vaizdo įrašai, tiesioginė reklama ar kiti kanalai, paslaugų teikėjai ir mažmenininkai turi nuolat palaikyti ryšį su potencialiais klientais, kad padidintų prekės ženklo žinomumą. Rinkodaros svarba šiame etape yra labai svarbi siekiant sukurti žmonių, kurie kada nors ateityje gali pirkti iš jūsų, auditoriją.
Padėkite pamatą ilgalaikiams santykiams
Antra priežastis, kodėl svarbi gera rinkodara, yra tiesiogiai susijusi su jūsų pelnu. Žinoma, norite, kad žmonės pirktų iš jūsų, bet tai ne vienintelis būdas, kuriuo jūsų klientų bazė gali jums padėti. Jūsų, kaip verslo savininkų, esami ir būsimi klientai yra geriausia tiesioginė rinkodara, kurios galite tikėtis. Jų patirtis gali paskatinti nukreipimus, atsiliepimus ir pakartotinį verslą, todėl klientų lojalumas turėtų būti svarbiausias bet kurio verslo prioritetas, net jei dirbate su vienkartiniais klientais. Nuolatiniai klientai giria jus, rašo atsiliepimus ir padeda lengviau užpildyti jūsų pardavimo kanalą, kad jūsų verslas būtų sėkmingas.
Sukurkite pasitikėjimą, kad pritrauktumėte klientus
Sužinoję potencialūs pirkėjai apie jūsų produktus ar paslaugas, turite užsitarnauti jų pasitikėjimą. Šiame etape pagalvokite apie rinkodaros pastangas, kurios parodytų jūsų unikalų vertės pasiūlymą jūsų tikslinei auditorijai. Galite pateikti jiems atvejų analizę, specialius pasiūlymus arba savo srities patirties įrodymą, kad pelnytumėte šį pasitikėjimą.